У сучасних умовах розвитку дошкільної освіти все більшого розмаху набуває процес упровадження інновацій в усі сфери життя закладів дошкільної освіти, незалежно від їх підпорядкування, типів і форм власності.

Педагогічний колектив нашого закладу постійно впроваджує кращий перспективний педагогічний довсід, шукає нові форми та засоби розвитку дітей, а саме:

Освітня мнемотехніка

В групах «Журавлик» середнього дошкільного віку (вихователі Тлостюк О.М., Тулук Ю.А.) ; «Волошка» середнього дошкільного віку (вихователі Євстратьєва Н.В., Кіндратенко Т.Ф.); «Пізнайко» старшого дошкільного віку (вихователі Андрійчук Л.В., Сем’янівська Л.В.) педагоги впроваджують у своїй роботі прийоми освітньої мнемотехніки. Така робота сприяє ефективному засвоєнню складної цифрової інформації, покращення словникового запасу, зв’язного мовлення, формування певних навичок самонавчання, збільшує обсяг пам'яті дітей дошкільного віку шляхом утворення штучних асоціацій.

/Files/images/02023/dlovod/nnovats/1.jpg

/Files/images/02023/dlovod/nnovats/2.jpg

/Files/images/02023/dlovod/nnovats/3.jpg

*****************************************

Коректурні таблиці за методикою Н. Гавриш

В групах «Малятко» середнього дошкільного віку (вихователі Коломієць В.В., Врублевська Н.В.); «Гномик» молодшого дошкільного віку (вихователі Шмельова М.Г., Сосько Н.М.); «Волошка» середнього дошкільного віку (вихователі Євстратьєва Н.В., Кіндратенко Т.Ф.) педагоги використовують у своїй роботі коректурні таблиці за методикою Н. Гавриш. Це дає змогу реалізовувати пізнавальні, інтелектуальні, мовно-мовленнєві завдання – фонетичні, лексичні, граматичні, словотворчі; удосконалювати математичні навички дітей – уміння рахувати, встановлювати послідовність, порівнювати, визначати форму тощо; закріплювати орієнтування в просторі – уміння послуговуватися словами-орієнтирами на кшталт «перед», «між», «вище», «нижче», «за» тощо; розвивати увагу та спостережливість.

/Files/images/02023/dlovod/nnovats/4.jpg

/Files/images/02023/dlovod/nnovats/5.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 379