ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ

Організація освітнього процесу в ЗДО № 15 здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» і спрямована на реалізацію основних завдань закладу освіти.

Зміст освітнього процесу в закладі визначається і реалізується відповідно до програми «Українське дошкілля». Запропонована орієнтовна модель перспективного планування дає можливість педагогам-дошкільникам реалізувати на практиці інтегрування різних видів діяльності, систематизувати знання, уміння, навички дітей.

Чітко визначена мета планування та методичні орієнтири допомагають поступово ефективно організувати діяльність дошкільників. Також вихователями груп дотримуються вимоги програми , яка націлює педагогів і батьків на особистісний розвиток дітей за основними напрямками та робить окремий акцент на ігровій діяльності.

Основною формою організованої освітньої діяльності дітей дошкільного віку залишаються заняття з різних освітніх напрямів програми: "Особистість дитини", "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі", "Дитина в природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина в соціумі", "Мовлення дитини", "Дитина у світі мистецтв".

Тривалість (згідно наказу МОН від 13 травня 2015 р. за № 520/26965 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності») спеціально організованої освітньої діяльності (заняття) для дітей: раннього віку – 10-15 хвилин, молодшого дошкільного віку – від 15 до 25 хвилин, старшого дошкільного віку – від 25 до 35 хвилин (в залежності від типу заняття).

Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно на першу половину дня. Деякі заходи проводяться у другій половині дня. Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота).

З огляду на те, що провідною в дошкільному віці є ігрова діяльність, гра широко використовується в навчально-виховному процесі ЗДО як самостійна форма роботи з дітьми та як ефективний засіб і метод розвитку, виховання і навчання в інших організаційних формах. Пріоритет надається творчим іграм (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, ігри-драматизації та інсценівки, ігри з елементами праці та художньо- творчої діяльності) та ігри з правилами (дидактичні, інтелектуальні, рухливі, хороводні).

Самостійна діяльність дітей організується щодня в першій та другій половині дня. Протягом дня поєднуються різні за змістовою спрямованістю її види (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька…) та поступово залучаються до участі в них всі діти групи.

Індивідуальна робота з дітьми як самостійна організаційна форма проводиться з вихованцями у вільні години (під час ранкового прийому, прогулянок…) в приміщеннях і на свіжому повітрі. Вона організовується з метою активізації пасивних дітей, додаткових занять з окремими дітьми.

Гуртки є додатковою організаційною формою освітнього процесу. Гурткові заняття (іноземна мова, гра в шашки, мнемознайки) проводяться в другій половині дня, у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей. Тривалість їх відповідає зазначеним нормам для навчальних занять, а періодичність проведення становить 2 рази на тиждень. Оптимальним є наповнюваність гурткових груп – 10-12 осіб на одному занятті.

***********************************************

/Files/images/02023/dlovod/Розклад 1.jpg

***********************************************

/Files/images/02023/dlovod/Розклад 2.jpg

***********************************************

/Files/images/02023/dlovod/Розклад 3.jpg

***********************************************

/Files/images/02023/dlovod/Розклад 4.jpg

***********************************************

Кiлькiсть переглядiв: 52